Víte, že bytové parfémy lze využít jako vysoce účinný marketingový nástroj? Ještě před krátkou dobou by nikoho tento tah víceméně nenapadl. Avšak v poslední době získávají vůně ve světě obchodu velmi zásadní místo. Lidé si začali uvědomovat, že ne vždy musíme zapůsobit pouze slovy. Zákazník vnímá komplexně – vzhled obchodu, chování zaměstnanců, nabízené služby a především i vůni prostor. A proto jsou i ve světě podnikání bytové parfémy velmi účinnými spojenci!
Zahrňte do marketingu bytové parfémy
Každý úspěšný podnikatel musí neustále vymýšlet nejrůznější marketingové tahy. Musí si získávat oblibu zákazníků i umět ji udržet. A tak by měly být bytové parfémy brány na stejnou váhu, jako každý jiný marketingový nástroj. Úloha bytových parfémů je přeci jasná – zajistit, aby vaši zákazníci byli co nejvíce spokojeni s vašimi službami a přišli znovu.
Bytové parfémy – vůně mají velkou moc
Vůně mají bezpochyby vliv na naši momentální náladu. V zatuchlých prostorách se nám nebude líbit, kdežto v příjemně provoněném obchodě se rádi zdržíme. A proto jistě můžeme říct, že bytové parfémy dělají spokojené zákazníky. A co ovlivňuje míru našeho utrácení? Naše nálada, samozřejmě. V příjemné restauraci se rádi zdržíme ještě na jeden drink. S dobrou náladou si mnohem spíše koupíme něco nového pro radost. A také – voňavý výrobek působí na člověka luxusněji, než tentýž - neparfémovaný.
Bytové parfémy – účinná reklama?
Bytový parfém vám nepomůže jen zapůsobit na zákazníka v jeho bezprostřední přítomnosti. Je dokázané, že čichová paměť je mnohem účinnější než paměť zraková. Svou specifickou vůní se tak zapíšete do podvědomí každého návštěvníka – a o to přeci v obchodu běží! V současnosti se již firmy dožadují svých vlastních vůní – začínají k nim přistupovat jako k firemnímu logu. Něco na tom asi doopravdy bude…