Legoland, Windsor
Windsorský Legoland nabízí nepřeberné množství jídla a pití. Někteří obchodníci se zde navíc rozhodli použít aromatické billboardy, aby ještě více upozornili místní návštěvníky na své lahůdky. Cílovou skupinou pro ně pak byly zejména rodiny s dětmi ve věku 3 – 12 let, které běžně zajímají hlavně vůně sladké – sladkosti.
Legolandští tedy vsadili na vůně čokolády, muffinů a skořice, kterou mohly rodinky s dětmi ucítit hned při vstupu do parku. Má zároveň přilákat pouhé kolemjdoucí a dát vůni těm, kteří odcházejí, aby si ji spojili s návštěvou parku a zážitky odsud.
Omni hotely používají zase vůni citrónové trávy a zeleného čaje. PlazaAthenee v New Yorku, používá levanduli a citrus, pro vytoření atraktivního prostředí.
Rolls Royce zase vyvinuli svoji vlastní originální vůni, kterou podpourují prodej svých výrobků tím, že ji stříkají na sedadla svých vozidel, aby ještě více evokovali pocit klasického Rolls Royce modelu.