Invent

Scentmarketing v praxi


Scent-marketing se dnes stává neuvěřitelně důležitým nástrojem v oblasti obchodu, zejména prodeje. Jednotlivé společnosti totiž přišly na to, jak efektivně funguje vůně ve spojení s prodejem – jak silně ovlivňuje emoce a celkové naladění zákazníků.

.

THE SCIENCE MUSEUM

Cílem projektu tak bylo spojit pohyb dohromady s 3D viděním, zvukem a dalšími smyslovými účinky jako jsou třeba vítr, kapky vody nebo patřičné aroma, které mělo publikum zcela ponořit do jejich prožitku na palubě Apolla.

…..

SANCTUM SOHO HOTEL

Sanctum Soho je hotel plný pohodlí a stylu přímo v rušném centru Londýna, který však využívá své lokace a snaží se svým klientům poskytnout něco z obou světů. Kromě jedinečného a luxusního interiéru tu zákazníci obdivují i příjemnou vůni…není právě proto tolik populární?

THE HINDS HEAD

Užití vůně má evokovat starou kulečníkovou hernu s koženou pohodlnou sedací soupravou, ve staré místnosti s nízkými stropy uprostřed temných lesů. Má podtrhnout historii budovy..a funguje to.

.

LEGOLAND, WINDSOR

Windsorský Legoland nabízí nepřeberné množství jídla a pití. Někteří obchodníci se zde navíc rozhodli použít aromatické billboardy, aby ještě více upozornili místní návštěvníky na své lahůdky.

Kontaktujte nás

Josefská 1
602 00, Brno
Česká republika

Telefon: +420 725 311 301
Email: info@bandj.cz
Web: www.bandj.cz

Visit also our social profiles:

Scroll to top