Scentmarketing v praxi
Scent-marketing se dnes stává neuvěřitelně důležitým nástrojem v oblasti obchodu, zejména prodeje. Jednotlivé společnosti totiž přišly na to, jak efektivně funguje vůně ve spojení s prodejem – jak silně ovlivňuje emoce a celkové naladění zákazníků.
THE SCIENCE MUSEUM
Cílem projektu tak bylo spojit pohyb dohromady s 3D viděním, zvukem a dalšími smyslovými účinky jako jsou třeba vítr, kapky vody nebo patřičné aroma, které mělo publikum zcela ponořit do jejich prožitku na palubě Apolla.
SANCTUM SOHO HOTEL
Sanctum Soho je hotel plný pohodlí a stylu přímo v rušném centru Londýna, který však využívá své lokace a snaží se svým klientům poskytnout něco z obou světů. Kromě jedinečného a luxusního interiéru tu zákazníci obdivují i příjemnou vůni…není právě proto tolik populární?
THE HINDS HEAD
Užití vůně má evokovat starou kulečníkovou hernu s koženou pohodlnou sedací soupravou, ve staré místnosti s nízkými stropy uprostřed temných lesů. Má podtrhnout historii budovy..a funguje to.