Skutečnost, že vůně způsobují podprahové lidské reakce, otevřela dveře světu scent – marketingu.
Čich primárně a přímo reaguje na limbický systém. Místo, kde vznikají smysly a emoce. Tato část těla dokonce koordinuje všechny tělesné funkce neovlivnitelné lidskou vůlí, jako třeba srdeční tep.
Číst dále...
Víte, že bytové parfémy lze využít jako vysoce účinný marketingový nástroj? Ještě před krátkou dobou by nikoho tento tah víceméně nenapadl. Avšak v poslední době získávají vůně ve světě obchodu velmi zásadní místo. Lidé si začali uvědomovat, že ne vždy musíme zapůsobit pouze slovy. Zákazník vnímá komplexně – vzhled obchodu, chování zaměstnanců, nabízené služby a především i vůni prostor. A proto jsou i ve světě podnikání bytové parfémy velmi účinnými spojenci!
Číst dále...
I Millefiori MILANO myslí na pomalu ale jistě blížící se podzim a připravilo několik novinek pro tohle nadcházející období. Na svět se podívá pět nových kolekcí katalytických lamp nebo třeba nové designy vůní do auta…
Číst dále...
Baby Ginger a Baby Walter, tak to jsou zbrusu nové přírůstky, které si s koncem léta připsala na svůj účet společnost Mr&Mrs Fragrance, konkrétně designer Luca Trazzi. Oživil tak celou řadu Change to freedom o dva nové tvary…
Číst dále...